EN ÄLSKAD VÄN

 
 
Idag fyller min allra första vän år. Vi har känt varandra sedan vi föddes och det här inlägget är till henne!
 
Även om vi inte ses så ofta så vet jag att du alltid finns där för mig och jag hoppas att du vet att jag finns här för dig. Nu när du är i USA i ett år så är det din första födelsedag du kommer att fira utan mig och när jag fyller år på söndag blir det min första utan dig. Det är faktiskt med tårar i ögonen jag skriver det här, när jag faktiskt inser hur mycket jag saknar dig och hur konstigt det känns att inte gå hem till dig idag och äta massa tårta. Jag hoppas att du får en underbar födelsedag och så fort du kommer hem måste vi fira våra födelsedagar. 
 
Tova jag vill bara att du ska veta hur otroligt mycket jag saknar och älskar dig. Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt liv och hjärta, en plats som bara du kan ha och vare sig du vill eller inte så kommer du alltid att vara min allra bästa vän! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide