KAJ BECKMAN

~ SPONSRAT INLÄGG ~
 
 
Kaj Beckman är en rolig och lite konstig svensk kille som precis har börjat göra vloggar eller vad man ska kalla det på YouTube där han pratar om lite olika saker som händer i hans liv och som han känner att han vill dela med sig av till den så kallade YouTube världen. Jag tycker absolut att ni ska spana in hans videos och prenumerera om ni gillar honom, det förtjänar han!
 
Så här säger Kaj själv:
Tja!. Jag heter Kaj. Kaj Beckman. Det går bra för mig. Och när det går bra ska man förstås dela med sig. Först tänkte jag att en egen blogg vore roligt. Men det känns som att andra är bättre på. Typ du. Så jag har gjort några youtube clips och satsat på fejjan istället. Lite skönt häng bara! Tänkte försöka slå Ashton Kutcher i kompisar. Eller i alla fall få flest i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide